martes, 30 de marzo de 2010

ENTREVISTA EN RADIO ESTRADA

Hoy por la mañana tuvimos el placer de recibir una llamada de Damián (Vespadicto), el locutor más dicharachero de barrio sésamo, digo de Radio Estrada. Damián se había puesto en contacto conmigo a través de e-mail para ver si podíamos tener una pequeña entrevista con respecto al tema de nuestra iniciativa del Camino de Santiago en Motos Antiguas. Y así fue: a las 10:45 me llamó para decirme que me volvería a llamar sobre las 11:30 y hablar un poco más del tema. Aquí tenéis la entrevista.




Quiero agradecer a Damián, en nombre de todos los componentes de la Peña Motoreina y en el mio propio, el interés prestado a este tema. Estamos a su entera disposición para cualquier cosa que se le presente en este tema de las motos antiguas (o en cualquier otro).

7 comentarios:

  1. Non agradezas nada, que eu estou na miña salsa jeje

    Graciñas pola colaboración

    ResponderEliminar
  2. Jesulín: Los dos puntos no están bien colocados; te aconsejo que los pongas a continuación de asi fue:a las 10:45 me llamó para decirme etc. etc.
    De nada, majete.

    ResponderEliminar
  3. Meu pai, foron as presas que son malas conselleiras; si foran presos(masculino) en lugar de presas, outro galo cantaría...

    ResponderEliminar
  4. DESDE A FRANCIA ARRANCAREMOS, VARIOS PEREGRINOS ENCIMA DUNS TRASTOS VELLOS, QUE CHOVERA, QUE KENTARA O SOL, IREMOS UN GRUPIÑO DE XENTE DIRECCION A SANTIAGO. NON FALTARA O CHUVASQUERO, O PARAGUAS, A FARRAMENTA AINDA QUE EU NON ENTENDO DE TORNILLOS,VAN UNS MECANICOS PROFESIONALES, EN TRUCAR,JEJEJE, AS POÑERANSE CHEAS DE POLVO, ATA CHEGAR A NOSA GALICIA, VERDE COMO E ELA, ESA GALICIA BONITA,AY......

    ResponderEliminar
  5. ay carajo, pero a miña moto no esta ahi, desde logo, eso non pode ser, LUXIO

    ResponderEliminar
  6. non pode faltar o bo humos en esta trayectoria, teriamos que facer unha entrada triunfal, se alguien quere aportar que se podria facer, un disfraz , que ideas, para levalas acabo, EU NON ENTENDO DE TORNILLOS PERO CAXONDEO buffff

    ResponderEliminar
  7. Lucio, así me gusta, que empeces a facer ruido moito antes de arrancar. Hay que darlle un pouco de ánimo a este blog, e ti eres o máis indicado para facelo. Non pidas ideas que xa sabemos que ti tes moitas... sorpréndenos con algunha das tuas brillantes ideas.

    ResponderEliminar